Autoavaluació




Aquesta és la rúbrica que hem fet servir per fer les coavaluacions i la nostra autoavaluació. 



EXCEL·LENT
INSUFICIENT
FORMALS
El disseny s’adapta totalment als infants de Primària
El disseny s’adapta força als infants de Primària
El disseny s’adapta poc als infants de Primària
El bloc no té faltes d’ortografia i usa un llenguatge senzill i correcte.
El bloc té alguna falta d’ortografia i el llenguatge és millorable.
El bloc té moltes faltes d’ortografia i és difícil d’entendre.
El bloc està ben organitzat.
L’organització es pot millorar.
Està molt mal organitzat
Compleix tots els requisits de la pràctica
Compleix forces requisits de la pràctica.
Compleix pocs requisits de la pràctica.
Afegeix gadget útils i el disseny és d’elaboració pròpia.
Conté algun gadget útil i l’elaboració no és pròpia, però està treballada.
No conté cap gadget útil i l’elaboració és molt senzilla.
ACTIVITATS
Les activitats són significatives pels alumnes.
Les activitats són poc significatives
Les activitats no són gens significatives
Les activitats són funcionals pel mestre i l’alumne.
Les activitats són funcionals pel mestre o l’alumne.
Les activitats no són funcionals ni pel mestre ni per l’alumne.
Les activitats fan reflexionar els alumnes incentivant el pensament crític.
Les activitats són poc reflexives pels alumnes.
Les activitats no fan reflexionar els alumnes ni incentiven el pensament crític.
Les activitats són molt creatives i innovadores.
Les activitats són bastant creatives i innovadores.
Les activitats no  són gens creatives ni innovadores.
Les activitats són totalment adequades a l’edat.
Les activitats són poc adequades a l’edat.
Les activitats no són adequades a l’edat.
INFORMACIÓ
La informació és molt clara i concreta. No dóna lloc a la confusió.
La informació és bastant clara i concisa.
La informació no s’entén. Dóna lloc a la confusió.
La informació és personal i original (és de collita pròpia).
Hi ha parts de la informació copiada, però citada.
La informació és copiada i sense citar la font.
Conté elements de suport visual que faciliten la informació.
Conté elements de suport visual però no faciliten la informació.
No conté cap element de suport visual que faciliti la informació.
GLOBAL
Compleix l’objectiu inicial i principal del bloc referent a entendre i reflexionar sobre el municipi.
Compleix força l’objectiu inicial i principal del bloc referent a entendre i reflexionar sobre el municipi.
No compleix gens l’objectiu inicial i principal del bloc referent a entendre i reflexionar sobre el municipi.
ACTITUDS
Els components del bloc han presentat una bona actitud de superació i treball constant.
Els components del bloc no presenten gaire bona actitud de superació ni treball constant.
Els components del bloc presenten una actitud de deixadesa i de treball poc constant.


Autoavaluació:

Creiem que el disseny del nostre bloc s'adapta als infants de Primària, sense faltes d'ortografia i amb un llenguatge senzill i correcte.  Com ens han comentat les nostres companyes, els apartats estan organitzats i compleixen els requisits de la pràctica. A més a més, hem afegit algun gadget útil i la informació hem procurat que sigui clara i concisa i encara que no és totalment d'elaboració pròpia, està treballada i citem la part extreta de la pàgina web de l'Ajuntament.

Pensem que les activitats són significatives i funcionals tan pels alumnes com pels professors. Intenten fer reflexionar i incentivar el pensament crític tot adequant-se a l'edat proposada.


Per dur a terme aquest treball, hem tingut una bona cohesió de grup de manera que ens ha ajudat a presentar una bona actitud de superació i de treball constant.


En general, hem complert l'objectiu inicial i principal del bloc referent a entendre i reflexionar sobre el municipi.


Com a grup pensem que la nota que ens mereixem és un 8,5. 





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada