Aquesta és la rúbrica que hem fet servir per fer les coavaluacions i la nostra autoavaluació.
EXCEL·LENT
|
BÉ
|
INSUFICIENT
|
|
FORMALS
|
El disseny s’adapta
totalment als infants de Primària
|
El disseny s’adapta força
als infants de Primària
|
El disseny s’adapta poc
als infants de Primària
|
El bloc no té faltes
d’ortografia i usa un llenguatge senzill i correcte.
|
El bloc té alguna falta d’ortografia
i el llenguatge és millorable.
|
El bloc té moltes faltes
d’ortografia i és difícil d’entendre.
|
|
El bloc està ben
organitzat.
|
L’organització es pot
millorar.
|
Està molt mal organitzat
|
|
Compleix tots els requisits
de la pràctica
|
Compleix forces requisits
de la pràctica.
|
Compleix pocs requisits de
la pràctica.
|
|
Afegeix gadget útils i el disseny
és d’elaboració pròpia.
|
Conté algun gadget útil i
l’elaboració no és pròpia, però està treballada.
|
No conté cap gadget útil i
l’elaboració és molt senzilla.
|
|
ACTIVITATS
|
Les activitats són
significatives pels alumnes.
|
Les activitats són poc
significatives
|
Les activitats no són gens
significatives
|
Les activitats són funcionals
pel mestre i l’alumne.
|
Les activitats són funcionals
pel mestre o l’alumne.
|
Les activitats no són
funcionals ni pel mestre ni per l’alumne.
|
|
Les activitats fan
reflexionar els alumnes incentivant el pensament crític.
|
Les activitats són poc
reflexives pels alumnes.
|
Les activitats no fan
reflexionar els alumnes ni incentiven el pensament crític.
|
|
Les activitats són molt creatives
i innovadores.
|
Les activitats són bastant
creatives i innovadores.
|
Les activitats no són gens creatives ni innovadores.
|
|
Les activitats són
totalment adequades a l’edat.
|
Les activitats són poc
adequades a l’edat.
|
Les activitats no són
adequades a l’edat.
|
|
INFORMACIÓ
|
La informació és molt
clara i concreta. No dóna lloc a la confusió.
|
La informació és bastant
clara i concisa.
|
La informació no s’entén.
Dóna lloc a la confusió.
|
La informació és personal
i original (és de collita pròpia).
|
Hi ha parts de la
informació copiada, però citada.
|
La informació és copiada i
sense citar la font.
|
|
Conté elements de suport
visual que faciliten la informació.
|
Conté elements de suport
visual però no faciliten la informació.
|
No conté cap element de
suport visual que faciliti la informació.
|
|
GLOBAL
|
Compleix l’objectiu
inicial i principal del bloc referent a entendre i reflexionar sobre el
municipi.
|
Compleix força l’objectiu
inicial i principal del bloc referent a entendre i reflexionar sobre el
municipi.
|
No compleix gens
l’objectiu inicial i principal del bloc referent a entendre i reflexionar
sobre el municipi.
|
ACTITUDS
|
Els components del bloc
han presentat una bona actitud de superació i treball constant.
|
Els components del bloc no
presenten gaire bona actitud de superació ni treball constant.
|
Els components del bloc presenten
una actitud de deixadesa i de treball poc constant.
|
Autoavaluació:
Creiem que el disseny del nostre bloc s'adapta als infants de Primària, sense faltes d'ortografia i amb un llenguatge senzill i correcte. Com ens han comentat les nostres companyes, els apartats estan organitzats i compleixen els requisits de la pràctica. A més a més, hem afegit algun gadget útil i la informació hem procurat que sigui clara i concisa i encara que no és totalment d'elaboració pròpia, està treballada i citem la part extreta de la pàgina web de l'Ajuntament.
Pensem que les activitats són significatives i funcionals tan pels alumnes com pels professors. Intenten fer reflexionar i incentivar el pensament crític tot adequant-se a l'edat proposada.
Per dur a terme aquest treball, hem tingut una bona cohesió de grup de manera que ens ha ajudat a presentar una bona actitud de superació i de treball constant.
En general, hem complert l'objectiu inicial i principal del bloc referent a entendre i reflexionar sobre el municipi.
Com a grup pensem que la nota que ens mereixem és un 8,5.
Creiem que el disseny del nostre bloc s'adapta als infants de Primària, sense faltes d'ortografia i amb un llenguatge senzill i correcte. Com ens han comentat les nostres companyes, els apartats estan organitzats i compleixen els requisits de la pràctica. A més a més, hem afegit algun gadget útil i la informació hem procurat que sigui clara i concisa i encara que no és totalment d'elaboració pròpia, està treballada i citem la part extreta de la pàgina web de l'Ajuntament.
Pensem que les activitats són significatives i funcionals tan pels alumnes com pels professors. Intenten fer reflexionar i incentivar el pensament crític tot adequant-se a l'edat proposada.
Per dur a terme aquest treball, hem tingut una bona cohesió de grup de manera que ens ha ajudat a presentar una bona actitud de superació i de treball constant.
En general, hem complert l'objectiu inicial i principal del bloc referent a entendre i reflexionar sobre el municipi.
Com a grup pensem que la nota que ens mereixem és un 8,5.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada